Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Spokojnej Starości "Św. Barbara" w Kamionku w 2014r.

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA POTRZEB DOMU SPOKOJNEJ STAROŚCI "ŚW. BARBARA " W KAMIONKU W 2014 R.


 

Kamionek: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Spokojnej Starości "Św. Barbara" w Kamionku w 2014r.

Numer ogłoszenia: 1/2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Spokojnej Starości "Św. Barbara" w Kamionku, ul. Polna 24, 47-325 Kamień Śląski, woj. opolskie, tel/fax. 77 4671288

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-dsskamionek.skycms.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Spokojnej Starości "Św. Barbara" w Kamionku w 2014r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości około 23.000 litrów dla potrzeb Domu Spokojnej Starości "Św. Barbara" w Kamionku w 2013r. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie w miarę potrzeb określonych przez Zamawiającego. W kotłowni budynku Domu znajduje się pięć zbiorników na olej opałowy po 2 000 litrów każdy. Dostarczony olej opałowy lekki powinien odpowiadać wymaganiom normy PN-C-96024:2011 w zakresie parametrów kontrolowanych dla gatunku L1 oraz posiadać świadectwo jakości - wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające parametry jakościowe oferowanego oleju opałowego lekkiego - dostarczone do każdej dostawy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca winien być uprawniony do prowadzenia działalności polegającej na obrocie paliwami ciekłymi.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

· koncesję, zezwolenie lub licencję

 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dsskamionek.skycms.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Spokojnej Starości "Św. Barbara" w Kamionku,  ul.Polna 24,  47-325 Kamień Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2014 godzina 14:00, miejsce: Dom Spokojnej Starości "Św. Barbara" w Kamionku,  ul.Polna 24,  47-325 Kamień Śląski - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 


 


 


 

       Opracował:                                                                 Podpisał:

       Ala Łukaszczyk                                                    mgr Barbara Dołowicz

                                                                     Dyrektor DSS "Św. Barbara" w Kamionku

Załaczniki:


ODTSpecyfikacja istotnych warunków zamówienia.odt (29,83KB)

 

ODTzał. nr 1.odt (19,03KB)

 

ODTzał. nr 2.odt (13,94KB)

 

ODTzał. nr 2a.odt (12,46KB)

 

ODTzał. nr 2b.odt (12,60KB)

 

ODTzał. nr 5 wzór umowy.odt (24,42KB)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY, NAZWY (FIRMY), SIEDZIBY I ADRESY WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY, A TAKŻE PUNKTACJA PRZYZNANA OFERTOM W KAŻDYM KRYTERIUM OCENY OFERTY I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

ODTogłoszenie wyników.odt (21,80KB)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o zawarciu umowy :

Uzasadnienie wyboru wykonawcy: Wykonawca zaoferował najniższą cenę.

Nazwa i adres wykonawcy:

PHU "DROŚ SAWICKI" SPÓŁKA JAWNA DROŚ S., SAWICKI R.

42-141 PRZYSTAJŃ UL. PRZEMYSŁOWA 2

TEL. 34 319 13 94

Biuletyn Zamówień Publicznych: ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 11997-2014