Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Dyrektor Domu Spokojnej Starości "Św.Barbara" w Kamionku

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

 

Głównego Księgowego

 

DSS "Św.Barbara" w Kamionku

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223 poz.1458 ze zm.).

1. Nazwa i adres jednostki:

 

Dom Spokojnej Starości "Św.Barbara" w Kamionku,

47-325 Kamień Śląski, ul.Polna 24

 

Wymiar czasu pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Zatrudnienie: na czas określony (6 miesięcy)

Wynagrodzenie: zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( DZ. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458) i  Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ze zm.(Dz. U. z 2013r. poz. 1050 j.t.)

 

2. Określenie stanowiska: Główny Księgowy  - Domu Spokojnej Starości "Św. Barbara" w Kamionku

3. Określenie wymagań niezbędnych (formalnych):

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia kryteria określone w art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 885 ze zm.):

1) posiada obywatelstwo polskie,

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne, skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo umyślne z oskarżenia publicznego.

4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,

5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

6) spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 – letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6- letnią praktykę w księgowości,

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów

 

4. Wymagania dodatkowe:

1) posiada wystarczającą wiedzę i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości (w szczególności programów OFFICE, płacowych, płatnik ZUS),

2) posiada co najmniej 3 letni staż pracy w księgowości w jednostce samorządu terytorialnego,

3) posiada znajomość zasad zarządzania, planowania i realizacji budżetu,

4) posiada znajomość przepisów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o pomocy społecznej,

5) posiada ogólną znajomość zadań pomocy społecznej na szczeblu jednostki organizacyjnej samorządu gminnego,

6) posiada umiejętności sporządzania analiz, danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień  planów w  oparciu o  materiały źródłowe i przewidywane założenia,

7) posiada predyspozycje do pracy na stanowisku kierowniczym, organizowania pracy, współdziałania w grupie pracowniczej, gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji,

8) posiada prawo jazdy kategorii "B".

5. Pożądane cechy charakteru:

posiada cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.

6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)  prowadzenie rachunkowości DSS "Św. Barbara" w Kamionku zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,

2) realizacja planu finansowego dochodów i wydatków budżetowych, prowadzenie rachunkowości jednostki,

3) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki budżetowej,

4) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

5) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,

6) przygotowanie projektu budżetu oraz harmonogramu wydatków,

7) opracowywanie przepisów wewnętrznych - projektów wydawanych przez Dyrektora dotyczących prowadzenia rachunkowości, w tym: Zakładowego Planu Kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, opracowywanie sprawozdań finansowych, realizowanie uchwał i innych aktów prawnych organu prowadzącego, bieżąca współpraca z Dyrektorem Domu, Skarbnikiem Urzędu Miejskiego, Wydziałem Finansowym, OPS,

8) sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków,

9) nadzór nad prowadzoną ewidencją i rozliczaniem inwentaryzacji oraz mienia DSS,

10) rozliczanie i pobieranie odpłatności z tytułu pobytu w DSS,

11) koordynowanie systemu rachunkowości, obiegu dokumentów finansowych, gospodarki kasowej,

12) szczegółowy zakres wykonywanych zadań określi zakres czynności.

 

7. Warunki pracy:

1) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

2) budynek DSS "Św. Barbara" nie jest przystosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim,

3) praca wymaga dużej odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji.

8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w miesiącu sierpniu 2013 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Spokojnej Starości Św. Barbara" w Kamionku  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Kandydat, który zamierza złożyć dokumenty aplikacyjne powinien dołączyć do swej oferty potwierdzenie o niepełnosprawności.

9. Wykaz wymaganych dokumentów:

Kandydaci do objęcia stanowiska głównego księgowego DSS "Św. Barbara" w Kamionku są zobowiązani do przygotowania następujących dokumentów:

1)      kwestionariusz osobowy osoby starającej się o zatrudnienie

2)      list motywacyjny

3)      życiorys - c.v.

4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.

5)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje

6)      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach

7)      oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne

8)      oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

9)      oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych

10)      oświadczenie o przystąpieniu do konkursu i klauzuli o treści: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z póź. zm.).

Powyższe dokumenty należy ponumerować i sporządzić wykaz.

 

Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w terminie do 14.10.2013 r. do godziny 8 00 w sekretariacie Domu Domu Spokojnej Starości "Św.Barbara" w Kamionku, ul. Polna 24 , 47-325 Kamień Śl. w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Główny Księgowy DSS "Św.Barbara" w Kamionku."

Termin powyższy dotyczy również ofert dostarczonych za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.

Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane, nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną .

Kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu będą powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z Zarządzeniem znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Domu Spokojnej Starości "Św.Barbara" w Kamionku oraz na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznej w Kamionku. – ul. Polna 24 .

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który nie zostanie zatrudniony podlegają zwrotowi, będą odsyłane pocztą lub mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanego.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych - zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.                                            

Podjęcie pracy od dnia 01.11.2013r.


 

Uwaga!

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu

Informacji Publicznej Domu Domu Spokojnej Starości "Św. Barbara" w Kamionku

oraz na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznej w Kamionku. – ul. Polna 24 .

Wszelkich dodatkowych informacji w zakresie prowadzonego naboru udziela

Pani Barbara Komandzik- tel. 77 4671-288

 

 

 

 

Dyrektor DSS "Św.Barbara"

mgr Barbara Dołowicz

 

Kamionek, dnia 30.09.2013r.

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:

ODTRegulamin naboru na na wolne stanowisko pracy.odt (22,78KB)

ODTZarządzenie 2013-nabór na głównego księgowego.odt (18,55KB)